FAQ

Maintenance

 
 
  • La mia auto è in consegna, verrà sottoposta a sanificazione?

    Tutte le auto in consegna su Rete Primaria ALD (BASE ALD, Premium Point, Service BOX e Mobility Store) e su tutti i delivery point a seguito della sottoscrizione di contratti di noleggio nuovo o usato ALD 2life, auto sostitutive o contratti di vendita usato, saranno sottoposte a una procedura di sanificazione interna dei veicoli con presidio medico chirurgico in linea con il protocollo del Ministero della Sanità, indicato del DGP n° 0005443 del 22/02/2020.

    Tale processo di sanificazione comprende tre fasi:

    • Aspirazione
    • Detersione
    • Disinfezione con presidio medico chirurgico per ridurre le cariche batteriche ed eliminare i virus.

    Al momento della consegna tutte le auto saranno sicure per garantire la massima tranquillità.

You may also be interested in:

 
Customer service

Interested in our offers?

Write us. One of our sales consultants will reply as quickly as possible.

shopndrive

WE ARE HERE FOR YOU.

We would like to inform you that due to the national health emergency, all of our employees will now be working from home. All of your requests can be sent to the following email address servizio.clienti@aldautomotive.comor made directly on the MYALD platform found on this site. All requests will be dealt with as quickly as possible.

Let’s write the future together.
ALD Automotive

The ideal offer?
You choose how to find it.
Custom estimate
Send an estimate request to get an offer tailored to your needs.
Fill in the Form
ALD shop&drive
Answer a few simple questions and purchase online
the best option for your mobility.
Go to the Shop